Ungar

Nu har jag lagt in bilderna från veckan som gått och det var en hel del kul där. Först var det ju besöket hos min syster och hennes nyfödda son Albin. Här sitter Emelie (Olas tjej), Ola, Albin i hans knä och Eric.
Ungar

De är så gulliga här med den där lilla krabaten som är otroligt nyfiken på allt som händer runt omkring.

Jag har haft problem med min öppna spis och fick en läxa av fastighetsägaren om att jag inte kunde elda. Nu kollade jag och såg att spjället var helt omöjligt att öppna så Ola tog av sig kläderna och dök in i spisen. Efter en liten stund hade han lokaliserat felet och satt tillbaka en lossnad sprint på sin rätta plats.

Ola i spisen 2

Ola i spisen 1

Han blev ordentligt svart men sedan funkade det så att vi kunde tända en härlig brasa igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Nina

Denna blogg startade jag för många år sedan när jag var frisk och dansade så ofta jag kunde. Jag var också dansarrangör. Detta har jag lagt ner helt efter att jag blev sjuk. Nu är jag sjukpensionär.




RSS 2.0