tight schema

Vart tar tiden vägen? I dag steg jag motvilligt upp för att klara av mina 8 timmar på jobbet. Därefter satte jag genast igång med att få igång Ola med att byta däcken på min bil. Jag tog hand om tvättstugan, disken efter en hel dag med hemmet fullt av ungar. Sedan handlade jag mat för i morgon. Direkt när Ola fått på sista däcket började regnet så det var tur att han inte blev våt. Jag har inte hunnit packa än inför resan till Stockholm på onsdag. Det blir lite brått i morogn för att hinna klart med allt. jag ska ju inte behöva missa dansen i Örebro då. Nu har de varnat för snöoväder men det verkar dröja till onsdag morgon innan det kommer. vi får väl skitväder när vi ska åka till huvudstaden och på kryssning men det är ju tur att man kan hålla sig inne där i värmen.

Jag är så nöjd med den här dagen och har dessutom ringt och talat med både Melissa och Kerstin i Stockholm. Efter det ringde jag upp en gammal klasskamrat från grundskolan som jag stötte på häromdagen. Eva och hennes man Göran ska anordna dans på Norrgården här i stan och jag var inte sen att anmäla mig. Det ska bli kul att gå på en privat fest med orkester här i stan. Visserligen är det den 11/11 och jag arbetar men jag får väl se till att gå hem i tid så att jag orkar upp dagen efter.

Den här veckan är så fulltecknad som den kan bli. Örebro i morgon kväll. Sedan kryssning 2 dagar. på Fredag eller lördag ska jag nog ta en stund på krogen om jag orkar efter jobbet. då spelar en av medlemmarna i surround här och gör promotion för deras CD. Jag är sugen på att gå dit och höra hur läget är om de fått några jobb än. Det är en grupp som jag tror starkt på.

Nu är jag sist till bordet för att äta kvällsmat. Lite te ska det bli innan sängen kallar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Nina

Denna blogg startade jag för många år sedan när jag var frisk och dansade så ofta jag kunde. Jag var också dansarrangör. Detta har jag lagt ner helt efter att jag blev sjuk. Nu är jag sjukpensionär.




RSS 2.0