17+C på fredag kväll i Karlstad

Det är just var SMHI säger i sin prognas att det ska bli! Men då är det ju inget att fundera på eller hur? visst ska vi fara till Blomsterhults loge då och dansa till Wahlströms? Det blir en mycket fin afton där med husvagnar, husbilar, tält eller vad man ju har och så kan man duka upp till långbord och grilla före! visst låter det väl som en fantastisk start på nästa helg? Nu vill jag se att alla ställer upp för det här stället och kommer så att det blir fart på logdansen här i karlstadstrakten. Det är ett toppenställe men det behöver komma fler besökare dit. Tveka inte nu utan dra med dig farmor, mormor, ungar och hela tjocka släkten. Jag har dessutom fått höra av Karoline min granne och mamma till Erics kompis att det kommer ett helt gäng gamla medlemmar från Dancing Team Hammarö som återförenas där denna kväll. Det är säkert många av dessa som det blir kul att träffa igen. En toppenkväll väntas med andra ord.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Nina

Denna blogg startade jag för många år sedan när jag var frisk och dansade så ofta jag kunde. Jag var också dansarrangör. Detta har jag lagt ner helt efter att jag blev sjuk. Nu är jag sjukpensionär.




RSS 2.0