Hammaröbuggen 2006-01-28

I kväll har jag varit och sett på Hammaröbuggen. De blider jag tog från kvällen har jag lagt på en annan sida och kommer att låta dem ligga där en tid.
http://ninasdans.blogg.se/foton/


Jag satt bredvid några som hade rest ända från Kiruna med buss för att vara med i tävlingen. Det gick bra för norrlänningarna. De tycker att det är väldigt trevligt att resa hit ner men är besvikna på oss sörlänningar som inte ställer upp på att resa upp till dem då de har tävlingar. Förra gången så fick de ställa in på grund av för få anmälningar. Det är ju lika långt åt båda hållen så man kan ju bara hoppas att de bättrar sig här nerifrån i fortsättningen. Nu har de en lång väg hem igen med buss i 18 timmar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Nina

Denna blogg startade jag för många år sedan när jag var frisk och dansade så ofta jag kunde. Jag var också dansarrangör. Detta har jag lagt ner helt efter att jag blev sjuk. Nu är jag sjukpensionär.




RSS 2.0