På kurs i Stockholm

Nu har kursen börjat och efter andra dagen känner jag att en hel del frågetecken börjar rätas ut. Det är riktigt trevligt med en massa positiva människor som arbetar omkring oss. Alla verkar tycka om sin arbetsplats och även om det är tidspressande så hör jag ingen klaga.

En sak som jag tycker är kul är att om man vill så går det att lägga in sig att arbeta på ett av de andra kontoren tillfälligt. En kollega som bor i stockholm och har sommarstuga i Kristinehamn arbetar där på sommaren. Kontoren ligger i Stockholm, Kristinehamn, Motala, Mönsterås och Kalix. Jag blev direkt sugen på att kanske be om att få arbeta en tid uppe i norr. Då kan man höra sig för om att få låna ett övernattningsrum där och sedan ta några arbetspass och se sig om på fritiden. Likaså kan jag göra det ibland om jag vill vara i Stockholm. Alla arbetsstationer ser likadana ut och det är bara att logga in på datorn och börja arbeta oavsett vart man är.

I morgon är jag bjuden hem till Melissa williams i zlips. Det ska bli otroligt kul att få se hur hon har det. På torsdag blir det dans på Hågelby. Då spelar Boogart där och det blir troligen den sista gången jag dansar till dem. Nu bär det snart av till Stockholm centrum för att tillbringa några timmar av kvällen i stadslivet med mat och dryck där. Jag har inget internet på rummet så jag måste köpa tid av hotellet på en annan dator. Kanske kan jag skriva lite på en dator där vi är på kurs resten av veckan. i annat fall så blir det destå mer då jag kommer hem på fredag kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Nina

Denna blogg startade jag för många år sedan när jag var frisk och dansade så ofta jag kunde. Jag var också dansarrangör. Detta har jag lagt ner helt efter att jag blev sjuk. Nu är jag sjukpensionär.




RSS 2.0