Inte mycket till dans

Det blir kanske en resa upp till Sunne i morgon. Jag har inte orkat bestämma mig än hur jag ska göra. Det har varit lite oklart för mig vilka som spelar där. Det är nämligen så att jag kollade in en spelplan på Chans hemsida och de skriver att de ska spela på Selma. Men så fick jag ett mail häromdagen från Stellan "Grisnils" som berättar att han ska underhålla just där och att Torgny Melins ska spela upp till dans. Jag ringer till Selma Lagerlöfs Hotell och frågar. De säger att det är de sistnämnda som ska underhålla där. Det jag då bara undrar är om det finns fler ställen i Sunne med liknande namn som kan anordna med dans. Chans är inte lika kända men ett kul band som jag gärna hade dansat till igen. Chans svarar inte på mailet jag skickat så jag får försöka få svar på annat sätt. Det blir ett sista minuten beslut i morgon hur jag ska göra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Nina

Denna blogg startade jag för många år sedan när jag var frisk och dansade så ofta jag kunde. Jag var också dansarrangör. Detta har jag lagt ner helt efter att jag blev sjuk. Nu är jag sjukpensionär.




RSS 2.0