Fredag och Scotts

Då var det helg igen och någon dans skulle det ju bli förståss. Jag har inte så långt till blomsterhults loge. nästan 2 mil är det och ligger mitt ute i skogen. Det har inte passat in tidigare i år för mig att åka dit men nu kunde jag i alla fall testa denna dansbana. Jag blev förvånad för jag hade föreställt mig något helt annat. Detta var en dansbana med hög klass. Mycket välordnad och stort fint dansgolv. Scotts spelar lite väl snabba låtar för att passa mitt tycke. Vissa låtar har man även börjat tröttna på som Veronika, En blick en dans en kyss och några fler. De skulle nog tjäna på att lära in lite nyare musik. Det var inte så mycket folk där. Mitt humör var inte det bästa så jag roade mig en kort stund och for sedan hem vid paus. Jag hoppas det blir danser där nästa år igen för det var ett bra ställe som jag rekomenderar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Nina

Denna blogg startade jag för många år sedan när jag var frisk och dansade så ofta jag kunde. Jag var också dansarrangör. Detta har jag lagt ner helt efter att jag blev sjuk. Nu är jag sjukpensionär.




RSS 2.0